A tavalyi év után a független laboratóriumokat működtető WESSLING Hungary Kft. 2020-ban is elnyerte a tekintélyes piaci elismerést jelentő Superbrands Business Díjat...

A környezetvédelem, az élelmiszer-biztonság és a gyógyszervizsgálatok, valamint a szaktanácsadás területén több, mint negyed évszázada kiemelkedő teljesítményt nyújtó laboratórium azért is rendkívül büszke a díjra, mert a válságos időszakban is stabil maradt, szolgáltatásait pedig folyamatosan fejleszti.

A nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, azaz a Superbrands nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a díj
odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően 43 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.

A WESSLING Hungary Kft. az idén immár harmadik alkalommal nyerte el a Superbrands Business díjat. Mindez azért rendkívül fontos, mert szakmai hírnevük, piacvezetői státuszuk mellett azt is bizonyítja: tudásközpontjuk a nemzetközi gazdaságot megrengető válság során is erős, folyamatosan megújuló és a társadalomért is aktívan tevékenykedő vállalat tudott maradni.

Az újpesti laboratóriumban folytatják a már megkezdett utat: kiterjedt kutatásokat folytatnak a környezetvédelem, az élelmiszer-biztonság és az egészségvédelem területén, együttműködve a felsőoktatási intézményekkel, széleskörű tudományos tájékoztatást valósítanak meg, komoly szerepet játszanak a középiskolai és a felsőoktatásban, szakmai konferenciákat szerveznek, és nemzetközi kutatásokban vesznek részt.

Folyamatosan bővítik szolgáltatásaikat, a hagyományos laboratóriumi vizsgálatok mellett ilyenek például a GMO-vizsgálatok, a genom szekvenálás, a csomagolóanyag-ellenőrzések, a kozmetikumvizsgálatok, azbesztmérések, valamint vizek radioanalitikai vizsgálata. Élen járnak a mikroműanyagok kutatásában is, a társadalmi felelősségvállalásnak eleget téve egy saját finanszírozású projekt keretében megmérték több hazai folyó mikroműanyag-tartalmát.

A Superbrands programról:

Huszonöt éve marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára a programot Nagy-Britanniában: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása volt a cél. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba (a független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik). Az idén tizenhárom éves Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.